Analityka internetowa

Prowadzenie działań marketingowych w internecie, bez podpiętych narzędzi analitycznych jest działaniem po omacku. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona przynosiła najlepszy efekt, warto obserwować jej efektywność!

Wdrożenie narzędzi analitycznych pozwoli Ci na monitorowanie ruchu na stronie, sprawdzanie, jakie kanały najczęściej przyczyniają się do konwersji oraz znalezienie elementów strony, które wymagają poprawy. Dzięki temu zwiększysz skuteczność Twojej strony zarówno pod względem pozyskania wartościowych użytkowników, jak i zwiększeniem ilości konwersji.

Pamiętaj, że jeżeli planujesz prowadzić działania związane z reklamą w internecie (Google Ads i Facebook Ads), to wdrożenie narzędzi analitycznych jest niezbędne do poprawnego działania systemów reklamowych.

Po wdrożeniu przekazujemy dostęp administracyjny do wszystkich narzędzi.

Gdzie warto wdrożyć

Firmy usługowe

Sklepy internetowe

Jakie narzędzia wdrażamy?

  1. Google Analytics 4,
  2. Google Search Console,
  3. Google Tag Manager,
  4. Google Ads,
  5. Facebook Ads (piksel Facebooka),
  6. Hotjar.

Jak wygląda wdrożenie

  1. Dobór narzędzi do wdrożenia.
  2. Pozyskanie dostępu do strony internetowej w celu sprawdzenia aktualnego stanu narzędzi analitycznych.
  3. Ustalenie listy zdarzeń do mierzenia.
  4. Wdrożenie techniczne na stronie.
  5. Konfiguracja po stronie poszczególnych narzędzi i łączenie ich ze sobą.
  6. Testy poprawności wdrożenia.
  7. Przekazanie dostępów.

Zainteresowała Cię ta usługa?

Wypełnij poniższy formularz, a odezwiemy się do Ciebie i porozmawiamy jak możemi Ci pomóc!